marian.reismee.nl

Lang leve m'n laptop en de wireless!

Gisteren ben ik naar de universiteit geweest, maar ik was met een uurtje weer terug. Ik moest namelijk nog formulieren invullen om een login voor internet te krijgen - en dat duurt uiteraard een paar dagen. En pas als ik dat heb, mag ik een bibliotheekpas aanvragen (en kan ik daar op internet). Tot die tijd blijf ik dus maar thuis - lang leve m'n laptop en de wireless hier, kan ik tenminste wel aan de slag!

Ook al even een glimp opgevangen van mijn mogelijke werkplek de komende weken: een prachtig donker hok met zes werkplekken voor PhDs naast elkaar (en niemand die er op dat moment was). Dan blijkt toch weer dat Assia en ik het wel getroffen hebben met de mooie kamer op de Thomas van Aquinostraat! Maar goed, het is nog niet duidelijk of er inderdaad daar plek voor mij is- ik moet terugkomen als m'n login klaar is. Ik zou bijna hopen dat het toch vol zit en dat ze me op een leukere plek neerplanten

Laughing

Shopping begint ook al aardig te lukken: gisteren maar even snel naar de Co-op geweest hier vlakbij, maar daar was zo ongeveer alles op (behalve de drank, de diepvriesmaaltijden en de chocola - daar heb je nog eens iets aan...). Vandaag dus op mijn mooie roze fietsje* naar de Asda gefietst - een gigantisch grote supermarkt à la Carrefour etc. Schandalig veel Galaxy bars ingeslagen en drie vakken cheddar links laten liggen om toch maar te gaan voor Goudse kaas (‘mild and creamy') - ja heel saai... En jullie mogen raden hoeveel thee ik heb gekocht

Laughing

En natuurlijk de pub in gedoken gisteravond - mmm, lekker Strongbow! De ‘te bezoeken locaties' vlogen over de tafel, aangezien mijn huisgenootje Lisa in tien weken heel Engeland wil zien (en ook nog wel naar Amsterdam wil): die is al in de stress geschoten. Ik hoop in elk geval dit weekend naar Oxford te gaan!

Ik ga maar eens koken!

Groetjes
Marian

* Het is een superklein fuchsia ding - het ziet er eigenlijk uit als een kinderfiets (is het misschien ook wel!), maar het fietst nog best goed. Gelukkig heb ik twee van die HEMA-led-fietslampjes meegenomen, want de lampen die erop zitten zijn zo groot als een ouderwetse zaklamp - en dat zou ik dan iedere keer mee moeten sjouwen als ik de fiets ergens neerzet...

Reacties

Reacties

Inge

Hey Marian!

Leuk om je verhalen te lezen! NU AL! Ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven komende tijd. Heel veel plezier en succes met het onderzoek. Groetjes

Marja

Ha meissie,
Bij je beschrijving van de fiets schiet een heel oud Nederlands liedje door mijn hoofd... 'hé kleine meid op je kinderfiets...'! Haha. Niet vergeten je huisgenootje te vragen een foto ervan te maken voor het nageslacht.

liefs,
Marja

Lia

Hoi Marian.

Lekker, het is begonnen!
Leuk om je verhalen te lezen en de foto's te zien.
Ik blijf je volgen!
Veel plezier en geniet ervan!
groetjes,
Lia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!