marian.reismee.nl

Weer of geen weer

En inderdaad, tegen de tijd dat ik in Oxford was, was het zonnetje verdwenen. En tegen de tijd dat ik weer de trein terug nam, regende en woei het zo hard dat mijn paraplu op zeer creatieve wijze de geest heeft gegeven (de steel is geknakt). Maar toch even lekker in Oxford rondgewandeld en met Annelies* en haar vriend naar Old Bookbinders geweest - een pub die ook voorkomt in de films van Inspector Morse (zoals wel meer locaties hier).

Zondag was het prachtig zonnig weer en zou ik met Lisa en ‘local' Jonathan de Oscar Wilde walk gaan doen (hoewel Oscar Wilde zo ongeveer alleen maar in de gevangenis in Reading heeft gezeten is er toch een hele thema-wandeling van). We zijn alleen niet veel verder gekomen dan de ruïne van de abdij (erg mooi - en met een Jane Austen link: ze is hier naar school gegaan) met het park eromheen omdat Jonathan eerder moest werken. Lisa wilde graag mijn fiets ook nog even uitproberen, en crashte bijna nog in de bosjes - ze kon niet heel goed bij de grond en ze wist niet waar de remmen zaten, terwijl we op een lichte helling stonden. Ze had al wel verteld dat ze niet goed kon fietsen en dat ze al een keer eerder recht op iemand af was gefietst op een fietspad, maar dat het zo erg was, had ik niet bedacht...

En zoals gevraagd bij deze een fietsende foto. En hij is niet eens zo klein vergeleken met alle andere fietsen in Reading...

Groetjes,
Marian

* Annelies ging tegelijkertijd met mij naar Oxford, ook met een VSB-beurs.

Reacties

Reacties

Marja

Marian on a mission: kun je mooi je huisgenootje leren fietsen op het roze fietsje. Flitsend! Maar zonder gekheid, het is natuurlijk erg fijn dat je een vervoermiddel hebt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!