marian.reismee.nl

Melbourne hit by minor earthquake

Frightened Victorians were left shaken by an earthquake measuring 4.6 on the Richter Scale and spanning more than 200km last night. The epicentre hit just north of Korumburra in South Gippsland (ongeveer 100km van waar ik woon), but the earthquake was powerful enough to shake buildings and cause some residents to fall off their couches in metropolitan Melbourne.

En dat deden we dan ook - mijn huisgenoten Megan en Phil kwamen binnen rennen: Did you feel that?

Gelukkig was het maar een kleine aardbeving (wel de hevigste in tien jaar), maar het gaat goed: ik heb alhevige sneeuw meegemaakt, extreme droogte, bushfires, een aardbeving... Hmm, dat wordt vast een vulkaanuitbarsting in Nieuw-Zeeland

Wink
.

Groetjes
Marian

Reacties

Reacties

Marja

Jeetje zeg, dat kan er ook nog wel bij. Kan me zo voorstellen dat je d'r toch wel een beetje van bent geschrokken. Ik kan me Roermond nog herinneren (was dat '92), toen rammelde ik ook zowat uit mijn bed. Heel vreemd.

inge van berlo

SPANNEND ;-) Daar maak je tenminste wat mee !

Marieke

Wow! Living on the dangerous side of life, aren't you?! Ok, misschien wordt het tijd om voortaan even te checken waar de emergency exits zijn, het blusapparaat, wat het alarmnummer is en hoe hard je moet rennen als er een vulkaan uitbarst ;)! Of in elk geval dat ik dat weet, als ik met jou op reis ga!
Fijn weekend nog!

Willy

Het blijkt toch dat je deze 'natuurrrampen' aantrekt. Blijkbaar heb je hier een aantrekkingskracht voor.
Die vulkaanuitbarsting krijg je waarschijnlijk ook wel voor je kiezen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!