marian.reismee.nl

30 on the 30th

Eindelijk was het dan zover: afgelopen maandag mocht ik dan eindelijk toetreden tot de 30+ club - compleet met ‘special handshake'. Ik dacht eigenlijk dit te kunnen ontsnappen hier aan de andere kant van de wereld, maar nee, smsjes, kaarten (digitaal en papier*) en andere felicitaties konden me ook hier vinden

Wink
. En het ging nog langer door dan normaal, aangezien ik door het tijdverschil nog felicitaties kreeg terwijl het hier alweer 31 maart was! Dank jullie wel!!

Overdag werd ik nog aardig bezig gehouden met twee meetings met de professor hier, maar 's avonds zijn we met een groep van het centrum naar Monsoon Poon geweest, een Indochinees restaurant. De Phoenix & Dragon was erg lekker, en de Tuk Tuk cocktail was nog lekkerder (mmmmmm). Taart heb ik op m'n verjaardag zelf echter niet gehad - eerst was het plan om Pavlova te maken (dat is van oorsprong Nieuw-Zeelands en niet Australisch zoals de Australiërs beweren - gevoelig punt hier) maar toen Jessie afgelopen zondag een dag na Simon geveld werd door buikgriep, werd dat vervangen door er eentje kopen, die we pas dinsdag hebben opgegeten. Slagroom en aardbeien erop: mmmmm!

Tot nu toe dus een goed begin van het volgende decennium: ik ben aan de buikgriep ontsnapt en zoals Lia zich in een erg grappige ppt afvraagt: ik heb tijdens deze reisallerlei natuurrampen overleefd, maar zal ik het dertigersdilemma ook overleven??

Groetjes
Marian

* onder andere een ‘kaart' van mijn collega's van het UMC - een A0 poster van het Bouw Informatiecentrum met tientallen krabbels erop

Laughing

Reacties

Reacties

Marja

Ha dertigplusser! Je hebt het goed overleefd zo te zien. De Nederlandse taart hou je te goed, opsturen was wat lastig :-)

Sarah

Hoi,
Jeetje, 30! Wat een geluk dat je hier niet was, dan konden we je nog meer plagen ;-) Maar, heel veel plezier de laatste weken in nieuw zeeland (ik dacht dat je nu al vrij snel weer terug komt, toch?)

Lizet

Leuke foto's.....je ziet er goed!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!