marian.reismee.nl

Daar ga ik weer!

Daar ga ik weer! Dik een jaar na mijn vorige bezoek aan Australië heb ik al zo'n heimwee dat ik er deze zomer maar weer heen ga ;-). Nee, dit keer is de aanleiding een congres - het zou ook niet - van de International Association of Cross-Cultural Psychology. Dat vindt plaats in Melbourne van 7 tot 10 juli, en Marieke (ook toevallig promovenda in dit gebied) en ik grijpen graag deze kans om daarna een stukje van Australië te verkennen!

Het plan: Na het congres in Melbourne, waar het in juli immers winter is (en waar het er waarschijnlijk niet veel vrolijker uit zal zien dan op de foto hierboven), vliegen we noordwaarts naar de zon: Brisbane is onze plaats van vertrek. Het idee is dat we dan ongeveer 1600 km langs de kust naar het noorden rijden en twee-en-een-halve week later weer terugvliegen vanaf het tropischeCairns. Ik heb er zin in!

PSIk ben benieuwd hoeveel tijd en internettoegang ik zal hebben om dit blog bij te houden!

Reacties

Reacties

Willy Baten

Ik wens je veel succes en veel plezier. Probeer ook een beetje van de sfeer bvan het WK-voetbal voor Australië mee te pakken.

Sarah

Veel plezier!

Inge van Berlo

Hey! Leuk leuk! Weer een nieuwe trip! Ik vlieg donderdag 15 jul met het ROC naar New York. Een businesstrip zal ik maar zeggen;-). IK ga samen met een collega 7 summercamps bezoeken en onderzoek doen naar de kwaliteit, leerlingen begeleiden etc. Volgende week eens afspreken... een lekker theetje gaat er wel in ;-)! Groetjes

Marja

Ik verheug me er alweer op om je te volgen van hieruit, dus hopelijk gaat het lukken met je blog... dikke kus

Hanneke

Hee Marian!
Het is bijna zover voor je!!
Succes met pakken en de laatste dingentjes regelen.
En heel veel plezier, maak er wat moois van!

Liefs Hanneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!