marian.reismee.nl

Vakantie!

Zo, nu Nederland gewonnen heeft, kan ik met een gerust hart op vakantie. Dat wordt komende woensdag (?) vroeg opstaan en eens kijken waar de Nederlanders in Melbourne voetbal kijken!

Na de hitte van de afgelopen week zal het best lekker zijn om naar een koeler land te vertrekken, maar je moet natuurlijk niet overdrijven. De weersvoorspelling voor komende dinsdag in Melbourne is 'Heavy Rain, Mostly Cloudy, Cool, Max 10 degrees', dus wordt wel een ‘weershock'... Veel zullen we daar echter niet van merken met het congres dat van woensdagochtend tot zaterdagavond duurt, en dan vliegen we gelukkig al vrij snel naar warmere oorden!

Maar eerst maar eens vliegen. Ik heb nog niet uitgerekend hoeveel uur we er in totaal mee bezig zijn (ik denk niet dat ik daarvan in een vakantiestemming raak) maar alleen al van Londen naar Melbourne is het 22 uur. Eens kijken welke films er de afgelopen tijd allemaal uit zijn gekomen

Laughing
(lang leve het entertainment centre!)

Reacties

Reacties

Lia

Hoi Marian,
Heel veel plezier en succes op je nieuwe reis!
En wat koelte kan geen kwaad. Hopelijk komen er nu niet allerlei natuurrampen op je weg...
Ik vind het in ieder geval altijd erg leuk om te volgen.
groetjes,
Lia

Roland

Heel veel plezier! Sterkte met de lange reis. Laat me even weten wat de beste films zijn zodat ik die kan kijken over een weekje!

groet,

Roland

Inge

Have fun en tot in augustus!

Katja

Hi Marian,

je bent nu lekker onderweg, hopelijk aan het genieten van een leuke film. Hier in Nijmegen, is het bewolkt en winderig en volgens buienradar lopen we een lekkere plensbui net mis. Dus ik ga maar weer met flessen sjouwen ... De yoghurt met 'la fragolino' was erg lekker, thanx.

Marja

Ha vriendinnetje! Ik weet niet precies wanneer je aankomt Down Under, maar het is een paar dagen werken en dan genieten! Heerlijk. Geniet ervan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!