marian.reismee.nl

Te veel om te vertellen

Dus waar zal ik beginnen? Ik ga het in elk geval kort houden en jullie alleen een beetje ‘teasen'.*

Zaterdag - het congres werd afgesloten met een minimalistisch congresdiner met een mime-speler die er met Marieke vandoor ging (ze moest naderhand zelfs de witte schmink van haar gezicht vegen)

Zondag - laatste dagje Melbourne, prachtig weer om met Alison (ken ik nog van vorig jaar) en Wouter (van couchsurfing) een rondje over St Kilda Beach te wandelen en de beroemde cakes uit te proberen.

Maandag - laten we het maar niet hebben over maandagochtend... Helaas klopte toch mijn theorie over Octopus Paul niet, en dan is 3.00 opstaan toch wel erg vroeg (maar het was wel grappig, al die Nederlandse Aussies in oranje!)

Dinsdag - Brisbane! Cruisin' met de Citycat (openbaar vervoer met de catamaran) :-) en couchsurfen bij Aggie & Simon (Texax hold ‘em!)

Woensdag - links, links, LINKS. Nee, niet de ruitenwissers! Ging verbazingwekkend goed - alleen als je plotseling naar links of rechts moest, ging er vaak iets meer aan dan alleen het knipperlicht... Cruisin' on Bruce Highway langs de Sunshine coast (Cairns 1695km). En die Glasshouse Mountain was wel errug steil!

Donderdag - na een congreslang ‘Riding the Waves of Culture' en twee nachten couchsurfen in Brisbane waren we helemaal klaar voor het echte werk. Perfecte weersomstandigheden: stralend blauwe lucht, flinke golven, en goede instructeurs. Riding the waves of Queensland! (en dat ging al best goed!)

Morgen op naar Fraser Island, het grootste zandeiland ter wereld met prachtig witte stranden en blauwe meren, waar we een tour van 2 à 3 dagen gaan doen!

Groetjes,
Marian

PS en dan heb ik het nog niet gehad over Aussie barbie, pavlova, possums en Beerburrum, Beerwah, Caloundra, Mooloolaba & Maroochydore!

*Details zijn ‘available upon request'.

Marja

kom maar op met die details! Goed om te horen dat je geniet, dat doen wij hier ook!

Yvette

Jeetje Marian, het klinkt werkelijk weer geweldig, wat een belevenissen! Njoy, maar dat doe je al volop geloof ik.

Katja

Ha Marian, kort maar krachtig verslag, klinkt allemaal geweldig! Hier in Nederland stond dinsdag in het teken van de toch-maar-huldiging van Oranje, de media waren er vol van. Nijmegen maakt zich klaar voor de vierdaagse, en het programma van de zomerfeesten ziet er goed uit, Waylon, Wende in de kerk (helaas uitverkocht) Ellen t.D. ook in de kerk.
Het tropische weer is hier even onderbroken door wat stevige avondstormen, zo zijn er gisteravond fink wat bomen gesneuveld in Nijmegen en hebben wij hier in het Albertinum ruim drie uur zonder stroom gezeten. Blijf genieten en schrijf af en toe nog eens een teasertje ...

p.s. nu luister ik inmiddels naar cd 4 van Heather Nova

Frederique

Oeh Brisbane! Oeeeh Fraser Island. Nu ben ik jaloers :)

Marieke

jeetje marian wat maak je weer veel mee...echt heel erg leuk! geniet ervan! liefs